Bize Ulaşın
Bize Ulaşın
Kullanım Koşulları
Aydınlatma Metni
Site Haritası
İlaç sektöründe hem satış hem pazarlama görevlerini içeren 15 yılı aşkın bir tecrübeye sahip olan; Pfizer Türkiye bünyesinde satış ve pazarlama yönetimi konularında çeşitli projelere ve takımlara liderlik eden Oğuzhan Bal, son olarak Satış ve Pazarlama Servisleri Takım Lideri olarak görev yapıyordu. Oğuzhan Bal yeni görevinde Pfizer Türkiye Satış ve Pazarlama Servisleri (SMS), Kurumsal Eğitim ve Gelişim (Lead), Çok Kanallı Pazarlama (MCM), Kurumsal ve Pazarlama Etkinlikleri (CE&E) bölümlerinin yönetiminden sorumlu olacak.
Lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Turizm İşletmeciliği bölümünde tamamlayan Oğuzhan Bal, ardından Sabancı Üniversitesi’nde İşletme Yüksek Lisansı yaptı. İlaç sektöründe hem satış hem pazarlama görevlerini içeren 15 yılı aşkın bir tecrübeye sahip olan Oğuzhan Bal, Pfizer’de satış ve pazarlama yönetimi konularında çeşitli projelere ve takımlara liderlik etti. Oğuzhan Bal Pfizer’de Satış ve Pazarlama Servisleri Takım Lideri olarak görev yaparken satış verilerinin raporlama platformlarına taşınması, yeni prim sistemi ve performans raporlamaları için gerekli altyapı entegrasyonunun sağlanması, tüm iş birimlerinin önceliklerine uygun şekilde prim planlarının geliştirilmesi gibi birçok çalışmaya imza attı.
Pfizer Türkiye Ticari Operasyonlar Lideri olarak atanmadan önce son olarak Satış ve Pazarlama Servisleri (SMS) Takım Lideri olarak görev yapmakta olan Oğuzhan Bal, yeni görevi hakkında şunları söyledi: “Bugüne kadar satış etkinlik sistemlerinden, ticari operasyonlar yönetimine, satış müdürlüğünden iş birimi yönetimine uzanan ve en son Pfizer’de Satış ve Pazarlama Servisleri Lideri pozisyonunda kazandığım deneyimle, Pfizer’in ticari operasyonlar süreçlerinin gelişimine elimden gelen katkıyı sunmak için tüm gücümle çalışacağım.”
İletişim:
Marjinal Porter Novelli T: 0212 219 29 71
Serpil Güzel Ün | M: 0533 452 48 35 | [email protected]
Pfizer: Daha sağlıklı bir yaşam için®
Pfizer’de bilimi ve global kaynaklarımızı yaşamın her evresinde sağlığı ve esenliği artırmak için kullanıyoruz. Beşerî ilaçların, aşıların, sağlık ürünlerinin ve biyoteknolojik ürünlerin keşfi, geliştirilmesi ve üretiminde kalite, güvenlik ve değer standartlarını belirlemek için çaba harcıyoruz. Dünya çapında çok çeşitli sağlık ürünlerinden oluşan portföyümüzde beşerî biyolojik ürünler, küçük moleküllü ilaçlar ve aşıların yanı sıra, dünyanın en çok bilinen bazı tüketici ürünleri de yer almaktadır. Pfizer çalışanları her gün gelişmiş ve gelişen pazarlar genelinde hastalıklardan koruyucu önlemleri ve zamanımızın en korkulan hastalıklarına meydan okuyan tedavileri geliştirmek için çalışmaktadır. Dünyanın önde gelen sağlık şirketi olarak sorumluluğumuz çerçevesinde, dünya genelinde güvenilir, erişilebilir sağlık hizmetlerini desteklemek ve erişimi artırmak için sağlık profesyonelleriyle, hükümetlerle ve yerel topluluklarla iş birliği yapıyoruz. Pfizer 160 yılı aşkın süredir bize güvenen herkes adına fark yaratmak için çalışmaktadır. Ülkemizde 1957 yılından bu yana faaliyet gösteren Pfizer Türkiye, Türk tıbbının hizmetine sunduğu ürünlerin yüzde 78’ini ülkemizde üretmekte ve Avrupa ve Uzak Doğu ülkelerine ihraç ederek ülke ekonomisine katkıda bulunmaktadır. Pfizer Türkiye, 2013’te hayata geçirdiği “Sen Çok Yaşa” itibar projesiyle bireylerde sağlıklı ve mutlu yaşama ve yaşlanma bilincini geliştirmeyi ve hastalık bilinçlendirme, doğru yaşam tercihleri, koruyucu önlemler gibi pek çok konuda insanların daha iyi, dolu dolu ve sağlıklı yaşamak için ihtiyaç duydukları bilgiyi sunmayı hedeflemektedir.